• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 21 > Вибракування продуктів – що й коли

Вибракування продуктів – що й коли

30.11.1999 03:00 Архів

Зіпсована ковбаса, цвілий хліб, пом'яті консервні банки – при покупці бракованих товарів споживачі мають право на знижку або обмін. Перше місце зустрічі для претензій - це продавці й адміністрація магазину. Якщо на Вашу скаргу не відреагували, необхідно сповістити відповідальний орган влади контролю продуктів. Претензія має право на існування, якщо продукти зіпсовані або ушкоджене впакування. Якісний товар не повинен мати вм'ятини, і зазначений на впакуванні вага повинен збігатися з фактичною вагою. Навіть якщо відсутня ціна або швидкозаморожені продукти зберігаються не кваліфіковано, покупці мають право на претензію. Якщо Ви вже купили неякісний товар, при подачі скарги слід пред'явити касовий чек. Вам будуть зобов'язано повернути якісний продукт або відшкодувати його вартість.